جمعه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۱:۵۶ ۷۴۳
چچ
" جاده لجستیک " رونمایی شد

با سرمایه گذاری هلدینگ تفتا

" جاده لجستیک " رونمایی شد

در آخرین روز از نمایشگاه اینوتکس 2023 از محصول جدید " جاده لجستیک " رونمایی شد.

سامانه مدیریت حمل بار جاده لجستیک با قابلیت مدیریت صفر تا صد حمل بار به صورت هوشمند، پرداخت کرایه بار و کمیسیون به صورت آنلاین، دریافت اعتبار از بانک تجارت جهت پرداخت کرایه و دسترسی به بیش از 140 هزار راننده فعال رونمایی شد.

به گزارش روابط­ عمومی و امور بین‌­الملل " تفتا " ، محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت( تفتا) درمراسم رونمایی از اپلیکیشن «جاده لجستیک» با اشاره به حضور جدی بانک تجارت در زیست بوم نوآوری کشوراظهار کرد: این فعالیت­ها از سال پیش شتاب بیشتری به خود گرفته است و در این راستا هلدینگ «تفتا» سعی کرده تعامل بانک تجارت با زیست بوم نوآوری کشور را بیش از پیش توسعه دهد.

وی افزود: حضوربانک تجارت در تعامل با مجموعه­‌های نوآور و دانش بنیان، مدل­های مختلفی داشته است. از بستر بانکداری باز(آرک) که توسط شرکت سیمرغ تجارت ارائه می شود تا انواع مشارکت­ با شرکت­‌های تخصصی و نهایتا سرمایه گذاری بر روی فین تکها.

مدیرعامل هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت با اشاره به سرمایه گذاری در حوزه های ریسک پذیر از طریق شرکت تکنو تجارت اظهارداشت: همواره سعی کردیم حامی فکرهای نو و خلاق باشیم و سرمایه گذاری­های متعددی در حوزه­‌هایی مانند وام دهی خرد، لندتک و پرداخت الکترونیک انجام داده­‌ایم که سرمایه­‌گذاری در مجموعه «جاده» نیز یکی از این سرمایه گذاری‌­ها بوده است.

در ادامه این جلسه شیخی مدیرعامل محصول "جاده" نیز با اشاره به این­که در عرصه حمل بار تاکنون سه اپلیکیشن عرضه کرده‌­اند، گفت: محصول اول ما " جاده باربری" بود. پلتفرمی که در آن اعلام بار توسط باربری­‌ها صورت می­گیرد و بیش از 72 هزار نفر از رانندگان حمل بار بین شهری نیز از سراسر کشور در این زیر ساخت عضویت دارند و اکنون بزرگ‌ترین بستر تعاملی حمل بار بین شهری است. همچنین محصول دوم که "جاده رانندگان" نام دارد، اپلیکیشن مخصوص رانندگان هست و خدمات مربوط به آنها را ارائه می­دهد.

وی درارتباط با محصول جدید " جاده لجستیک" نیز گفت: سامانه جدید ما محصول "جاده لجستیک" است که کل فرآیند مدیریت بار بین مبدا تا مقصد بار (صاحب بار تا گیرنده بار ) را برعهده دارد و به عبارتی صفر تا صد حمل بار مدیریت می­کند.

شیخی اظهار کرد : دراین محصول، صاحب بار از طریق اپلیکیشن، بار خود را ثبت می کند و از زمان ثبت، تمام مراحل حمل بار از قبیل تخصیص باربری، تخصیص راننده، حمل بار تا مقصد و در نهایت تحویل بار را ما برعهده می گیریم. صاحب بار از ابتدا تا انتها مسیر حرکت خودرو و وضعیت حمل بار خود را می بیند و در نهایت بار به مقصد رسیده، تحویل داده می شود و کد تحویل نیز ارسال خواهد شد.

آدرس کوتاه شده: