دوشنبه, ۰۵ تیر ۱۴۰۲ ۲۲:۵۶ ۱۱۱۳
چچ
با گسترش فعالیت‌های" تفتا" راه تعامل و همکاری میان بانک و شرکت‌های تخصصی هموار شد

رییس هیات مدیره بانک تجارت

با گسترش فعالیت‌های" تفتا" راه تعامل و همکاری میان بانک و شرکت‌های تخصصی هموار شد

بانک تجارت با ایجاد "تفتا" به عنوان هلدینگ تخصصی خود در حوزه فناوری و نوآوری به دنبال این است تا زنجیره خدمات و محصولات خود را به کمک شرکت‌های تخصصی تکمیل کند.

به گزارش روابط عمومی و امور‌بین‌الملل "تفتا" مرتضی ترک تبریزی رییس هیات مدیره بانک تجارت گفت: بانک تجارت با ایجاد "تفتا" به عنوان هلدینگ تخصصی خود در حوزه فناوری و نوآوری به دنبال این است تا زنجیره خدمات و محصولات خود را به کمک شرکت‌های تخصصی تکمیل کند. با پیشرفت فناوری ها، انتظارات مشتریان در خصوص کیفیت خدمات در تمامی حوزه ها افزایش پیدا کرده و اگر هر بخشی به صورت تخصصی به موضوع وارد نشود، نمی‌تواند مشتری را آن طور که باید و شاید راضی نگه دارد. بانک هم یک موسسه بزرگ با طیف وسیعی از مشتریان است و نیازمندی‌های بسیار گسترده ای از زیر ساخت و سخت افزار تا نرم‌افزار و اپلیکیشن دارد. با همین رویکرد هلدینگ تفتا در تعامل با بانک تجارت رویکردی تحولی و توسعه ای داشته است. مثلا در آخرین اقدامات وقتی بانک نیاز جدی تری به تجزیه و تحلیل و مدیریت داده ها احساس کرد، شرکت "داتا" تاسیس شد یا با توجه به حساسیتهای موضوع بخش ویژه ای در شرکت "زفتا" برای ارائه خدمات در حوزه امنیت اضافه شد و شبکه‌اش را گسترده‌تر کردیم.

ترک تبریزی گفت: برای بانک، مشتری بسیار با اهمیت است و در طی چند سال اخیر همه تلاش‌ها نیز در این مسیر برای تقویت رضایت مشتری بوده است و گروه شرکتهای هلدینگ تفتا ابزارهای لازم را در این خصوص به کمک فناوری‌های دیجیتال فراهم می‌کنند.
وی در پایان از راه اندازی خدمات پرداخت مبتنی بر NFC در همکاری بین بانک تجارت و شرکت ایران کیش در آینده نزدیک خبر داد.

آدرس کوتاه شده: