سه شنبه, ۰۶ تیر ۱۴۰۲ ۱۴:۰۵ ۶۷۶
چچ
مدیرعامل بانک تجارت در بازدید از غرفه تفتا گفت

مدیرعامل بانک تجارت در بازدید از غرفه تفتا گفت

هلدینگ تفتا دچار تحول جدی شده و رو به رشد بوده است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل تفتا ، مدیرعامل بانک تجارت صبح امروز در بازدید از نمایشگاه الکامپ و غرفه هلدینگ تفتا گفت:
بانک تجارت طی دوسال گذشته تحولات زیادی را به ویژه در حوزه فناوری تجربه کرد، مجموعه تفتا به عنوان یک نهاد هماهنگ کننده بین همه اجزا و زیر مجموعه هایی که در این حوزه نقش آفرینی می کردند، دچار تحول جدی شده است.
این مسیر تحول از سال گذشته شتاب گرفته و مجموعه خدماتی که امروز شما می بینید حاکی از حجم کار، گستره فعالیتها و توان و تجربه نیروهای کارامدی است که در شرکت های هلدینگ تفتا از وجودشان استفاده شده و توانستند منشا اثرات متعدد و متفاوتی باشند. در سال گذشته بانک توانست در برخی بخش های حوزه فناوری و خدمات دیجیتال، خود را به عنوان پیشتاز مطرح کند و طبیعتا اگر این پیشتازی اتفاق افتاده به واسطه عقبه فنی و مدیران اجرایی و توانمندی بوده که در شرکت های هلدینگ تفتا حضور پیدا کردند و توانستند اسباب این دستاوردهای بزرگ را فراهم کنند.
وی درباره این که آیا شرکت های بیشتری قرار است به تفتا اضافه شوند گفت: بانک تجارت این موضوع را به عنوان یک ضرورت تلقی می کند، اگر کسی مراجعه ای به ساختار بانک داشته باشد ملاحظه می کند برای تامین نیازمندی های مشتریان مختلف، متولیان متفاوتی وجود دارد. متناظر با آنها نیز ظرفیتهای لازم در هلدینگ و شرکتهای تابعه آن شکل گرفته است.
اخلاقی افزود: برای پاسخگویی به نیازهای مردم باید ابزارهای لازم را فراهم کرد، این ابزارها امروزه نمی توانند بدون تکیه به فناوری های نو ایجاد شوند، بنابراین ما ناچاریم به موازات گسترش و تنوع بخشی که در حوزه های مختلف داریم در بخشهای پشتیبان خودمان این ظرفیت ها را ایجاد کنیم. توسعه این ظرفیت ها به عنوان اولویت اصلی این بانک در برنامه و بودجه بانک تجارت هم به وضوح مشهود است. پس در نهایت باید بگویم شما می توانید این انتظار را داشته باشید که فعالیت های هلدینگ تفتا گسترده تر شود.

آدرس کوتاه شده: