چهارشنبه, ۰۷ تیر ۱۴۰۲ ۲۰:۳۸ ۱۶۰۵
چچ
کارگاه معرفی " اکوتام" در نمایشگاه الکامپ برگزار شد.

کارگاه معرفی " اکوتام" در نمایشگاه الکامپ برگزار شد.

"اکوتام"محصول شرکت تجارت شایان است که در روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ در قالب کارگاه معرفی و انتقال تجربه با حضور علاقمندان این حوزه معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل تفتا ،علیرضا ایلخانی رییس اداره برنامه ریزی و محصول بانکداری شرکتی بانک تجارت، در این کارگاه محصول "اکوتام" را ارائه نمود. ایشان این محصول را به عنوان یکی از نوآوری‌های مالی در حوزه زنجیره تامین مالی تعریف کرد و گفت: شرکت تجارت شایان از طریق اکوتام راه برقراری ارتباط مالی بین کسب و کارهای تجاری و بانک تجارت را ایجاد کرده است. بدین طریق شرکت هایی که در خواست اعتبار دارند بر اساس سرمایه در گردش مورد نیاز، مورد اعتبار سنجی قرار می‌گیرند و براساس این امر به آن کسب و کار تجاری اعتبار تخصیص داده می‌شود و با توجه به تاریخ سررسید، اعتباری که دریافت کردند را برمی گردانند. ایلخانی در این کارگاه اعلام کرد که شرکت تجارت شایان از طریق محصول اکوتام خود تلاش کرده تا امور فنی این سیستم را راه‌اندازی و این سامانه را توسعه دهد. به عبارتی "اکوتام" تجارت شایان در راستای بهبود و افزایش راه ارتباطی و یکپارچه سازی ارتباطات میان کسب و کارهای تجاری با بانک تجارت نقش آفرینی کرده است.
وی افزود: در این سامانه جریان مالی بانک برای زنجیره تامین یک سازمان یا شرکت مرکزی شکل می گیرد . سازو کار تامین مالی لازم میان بانک با شرکت مذکور(زنجیره تامین) نیاز به زیرساخت های فنی دارد که "اکوتام" تجارت شایان آن را فراهم کرده است. این رویکرد حاصل اتحاد مدیریت مالی و مدیریت زنجیره تامین است. بدین ترتیب "اکوتام" تجارت شایان، زیر ساخت تبادل مالی زنجیره تامین یک سازمان را از سوی بانک تجارت فراهم می کند، بانک تجارت جریان نقدینگی لازم برای سازمان را ایجاد و سازمان از این نقدینگی بهره می برد.
وی تاکید کرد با این روش شفافیت مالی زنجیره تامین نیز فراهم می شود.

آدرس کوتاه شده: