شنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۴۰ ۱۲۴۸
چچ
انتخاب مدیرعامل تکنوتجارت به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر

انتخاب مدیرعامل تکنوتجارت به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر

سید محمدحسین سجادی نیری، مدیرعامل شرکت تکنو تجارت از شرکت‌های گروه تفتا پس از آنکه در مجمع‌عمومی انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور با اکثریت آرا به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره انتخاب شده بود در جلسه هشتاد و هفتم این انجمن به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره مورد توافق اعضا قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی تفتا، مجمع‌عمومی انجمن وی‌سی ایران در هتل استقلال تهران برگزار شد و طی آن اعضای دور ششم هیئت‌مدیره این انجمن انتخاب شدند؛ به این ترتیب محمدحسین سجادی نیری(تکنوتجارت)، مهدی سادات رسول(صندوق شریف)، محمدمهدی فریدوند(صندوق تهران)، عباسعلی کارشناس(صندوق تلاشگران)، سیاوش صمیمی(صندوق ستارگان)، آرش فره‌وشی(صندوق لرستان) و رضا باقری(اسمارت‌آپ) به‌عنوان ۷ عضو هیئت‌مدیره انجمن انتخاب شدند. فرزین فردیس (مدیرعامل سرآوا) و مهدی عباسخانی (مدیرعامل حرکت اول) نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل انجمن انتخاب شدند. حاضران در مجمع به آرش فره‌وشی به‌عنوان نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و سیاوش صمیمی به‌عنوان خزانه‌دار رأی دادند.
انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر ایران در حال حاضر بیش از 105 عضو فعال دارد و متشکل از صندوق‌های پژوهش فناوری، شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، صندوق‌های جسورانه، شتاب‌دهنده‌ها و فرشتگان کسب‌وکار است. فعالان عرصه سرمایه‌گذاری خطرپذیر و نهادهای پشتیبان این صنعت طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای داخلی در سال 1388 تصمیم به ایجاد کانونی برای گردهمایی فعالان این صنعت در ایران گرفتند که منجر به تشکیل و ثبت انجمن صنفی کارفرمایی صندوق‌ها و نهادهای سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور در دی‌ماه 1391 شد. این انجمن، اکنون با داشتن بیش از 105 عضو فعال اصلی اکوسیستم کارآفرینی ایران در حال گسترش شبکه اعضا است.

منبع:
آدرس کوتاه شده: