سه شنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۲۸ ۱۰۶۷
چچ
اعضای جدید و سابق هیئت‌مدیره شرکت شایان تجارت معارفه و تکریم شدند

اعضای جدید و سابق هیئت‌مدیره شرکت شایان تجارت معارفه و تکریم شدند

مراسم تکریم و معارفه اعضای سابق و جدید هیئت‌مدیره شرکت شایان تجارت در هلدینگ تفتا برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی تفتا، مراسم معارفه علیرضا ایلخانی و کسری دولت‌خواهی به‌عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت شایان تجارت و تکریم امید امین‌زاده و پیمان سنایی به‌عنوان اعضای سابق هیئت‌مدیره این شرکت با حضور معاون بانکداری شرکتی بانک تجارت، مدیرعامل، معاونان و مدیران هلدینگ تفتا ظهر دوشنبه برگزار شد.
محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ تفتا در این مراسم ضمن تقدیر از اعضای هییئت مدیره سابق و اشاره به اقدامات انجام شده در شرکت شایان تجارت گفت: چالش‌هایی در مسیر رشد و توسعه این شرکت وجود داشت ولی خوشبختانه شرکت مسیر رشد خود را با سرعت طی می‌کند؛ به‌ویژه در حوزه تأمین مالی زنجیره‌ای (SCF) با ارائه محصول اکوتام یکی از مجموعه‌های پیشرو در کشور است و بانک تجارت نیز حساب ویژه‌ای روی این شرکت باز کرده است.
مدیرعامل تفتا ادامه داد: اعضای قبلی هیئت‌مدیره انصافاً تلاش‌های درخور ستایشی برای ایجاد و ساختاربخشی به شایان تجارت انجام داده‌اند که خوشبختانه این روند با حضور مدیریت جدید در چند ماه اخیر شتاب گرفته است.
فرجود افزود: امیدوارم با تغییراتی که در ترکیب سهام‌داری شایان تجارت اتفاق خواهد افتاد شاهد هماهنگی بیش‌ازپیش برنامه‌های شرکت با اهداف بانک تجارت باشیم و این شرکت بتواند همان گونه که بانک انتظار دارد، نقش پررنگی در اجرای راهبردهای بانک به‌ویژه در حوزه بانکداری شرکتی و تجاری ایفا کند.
رضا بزرگ معاون مشتریان تجاری و شرکتی بانک تجارت هم در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مدیران هلدینگ تفتا و شرکت شایان تجارت گفت: بانک تجارت خوشبختانه در حوزهSCF یکی از پیشروترین بانک‌های کشور است و قدم‌های بزرگی در این مسیر برداشته است. ترکیب جدید هیئت‌مدیره شرکت شایان تجارت هم که به عقیده من ترکیبی برنده و موفق است می‌تواند این شرکت را در مسیر برنامه‌های بانک در زمینه تأمین مالی زنجیره‌ای به بازیگری تعیین‌کننده تبدیل کند.
کسری دولت‌خواهی که از چندی قبل به‌عنوان مدیرعامل شایان تجارت به این شرکت اضافه شده بود و امروز با حفظ سمت، عضو هیئت‌مدیره نیز شد در ادامه این نشست گفت: حمایت‌های مدیران بانک تجارت و هلدینگ تفتا بدون شک یکی از عوامل مهم موفقیت‌هایی است که تا کنون شایان تجارت داشته و امیدوارم با اتکا به همین حمایت‌ها بتوانیم در مسیر تحقق برنامه‌های شرکت گام برداریم.

منبع:
آدرس کوتاه شده: