دوشنبه, ۰۴ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۳۱ ۱۰۰۸
چچ
اقدامات انجام شده در شرکت‌های تابعه، افزایش رضایتمندی از خدمات بانک را به دنبال داشته است

در بازدید مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره بانک تجارت از شرکت «تاتا» مطرح شد؛

اقدامات انجام شده در شرکت‌های تابعه، افزایش رضایتمندی از خدمات بانک را به دنبال داشته است

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره بانک تجارت در بازدید از شرکت توسعه ارتباطات الکترونیک تجارت ایرانیان (تاتا) بر ضرورت پشتیبانی از شرکت‌های تابعه ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی به بانک و حمایت از طراحی محصولات جدید در این شرکت‌ها تأکید کردند.

به‌ گزارش گروه ارتباطات و برندینگ تاتا، هادی اخلاقی مدیرعامل و مرتضی ترک تبریزی رئیس هیئت‌مدیره بانک تجارت در بازدید از شرکت توسعه ارتباطات الکترونیک تجارت ایرانیان (تاتا) با همراهی سید جواد سجادی مدیر امور تحول فناوری اطلاعات این بانک ضمن دیدار با کارکنان تاتا از نزدیک در جریان اقدامات و برنامه‌های این شرکت قرار گرفتند.
اخلاقی در جمع مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و معاونان «تاتا» به اهمیت رفع نیازمندی‌های مشتریان حقوقی و حقیقی در بخش خدمات بانکداری اشاره کرد و گفت: جایگاه ویژه توسعه سیستم‌های پشتیبانی و افزایش نیاز نسبت به طراحی محصول در بخش خدمات از جمله موضوعاتی است که ضرورت توجه به شرکت تاتا و تقویت و پشتیبانی از این شرکت را دوچندان می‌کند.


مدیرعامل بانک تجارت ضمن تأکید بر ضرورت بازنگری ساختار سازمانی و تغییر نگرش در پروژه‌های این شرکت و همچنین عملکرد مطلوب شعب در شش ماه اخیر افزود: رشد دومیلیونی و 300 هزار نفری مشتریان و همچنین کاهش شعب زیان‌ده از 38 درصد به 6 درصد محصول تلاش مضاعف و رفتار حرفه‌ای تمامی همکاران در هر جایگاه شغلی است و امیدوارم در زمان باقیمانده از سال، شعب با سرعت بیشتر و ارائه خدمات مطلوب‌تر به جایگاه برتر برسند.
وی در ادامه بر اهمیت توجه به نیروی انسانی متخصص و سرمایه‌گذاری در این حوزه تأکید کرد و گفت: برای نتیجه‌گیری بهتر در پروژه‌ها باید فضای آموزش حرفه‌ای به همکاران در تخصص‌های لازم بادقت پیگیری شود. در این شرایط به‌منظور رسیدن به سطح ایدئال در عملکرد مجموعه تخصصی مشابه شرکت تاتا، سرمایه‌گذاری در بخش سرمایه‌های انسانی و توجه به راهکارهای حفظ و نگهداشت ضرورت دارد.
ضرورت گسترش سرویس‌ها
مرتضی ترک تبریزی رئیس هیئت‌مدیره بانک تجارت هم در این بازدید به‌ضرورت گسترش سرویس‌های خدمت‌رسانی به مشتریان اشاره کرد و گفت: باتوجه‌به اینکه مجموعه فناوری اطلاعات و شرکت‌های تابعه بانک تجارت قلب تپنده سازمان محسوب می‌شوند، موضوع گسترش سرویس‌ها برای رشد منابع و تعامل بیشتر با مشتریان از جمله مواردی است که به‌صورت روزمره دنبال می‌شود و بدون شک یکی از راه‌های تحقق این مهم، تجهیز شرکت‌های تابعه همچون «تاتا» است.
در ادامه این بازدید سید جواد سجادی مدیر امور تحول فناوری اطلاعات بانک تجارت با اشاره به فرایند مهاجرت حساب‌ها در منظومه تجارت از پیشرفت‌های قابل‌ملاحظه در روند تکمیل اطلاعات صاحبان امضا، اعضای هیئت‌مدیره شرکت‌ها، مشتریان حقیقی و حقوقی و آنلاین کردن حساب‌های آفلاین با همکاری شعب و مناطق برای آماده‌سازی در ادامه تکمیل مهاجرت خبر داد.
پشتیبانی از 114 سامانه عملیاتی و تولید و توسعه 170 پروژه و چندین میلیون تراکنش‌ روزانه


مژده قزل‌ایاغ مدیرعامل تاتا نیز در جریان این بازدید، گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های واگذار شده به شرکت تاتا در سه حوزه طراحی و تولید و توسعه‌های درخواستی، پایش، پشتیبانی و نگهداری سامانه‌های عملیاتی و همچنین آخرین وضعیت یکپارچگی و عملیاتی‌شدن سامانه‌ها در پروژه منظومه تجارت ارائه کرد.
مدیرعامل شرکت «تاتا» گفت: مدیریت راهبری و پشتیبانی از 114 سامانه عملیاتی و تولید و توسعه 170 پروژه جاری امری بسیار حساس و قابل‌توجه است که با همکاری حرفه‌ای و متعهدانه تیمی متشکل از 320 نفر سرمایه انسانی جوان، متخصص و مسلط به علم نرم‌افزار و کسب‌وکار صنعت بانکدارى در حوزه‌های تخصصی طراح و معمار نرم‌افزار، تحلیلگر، برنامه‌نویس، آزمونگر، داده‌کاوی و مهندسی داده، دواپس، عملیات، پشتیبان و... و نیز همراهی تیم متخصصان ستادی خود، به‌خوبی در حال انجام است و البته باهدف ارائه خدمات بهتر و باکیفیت‌تر، در مسیر ظرفیت‌سازی کمّی و تخصصی برای بهبود و رسیدن به وضعیت مطلوب قرار دارد.
وی افزود: «تاتا» با دردست‌داشتن سامانه‌هایی همچون همراه بانک تجارت با میانگین 12 میلیون تراکنش روزانه، کهکشان با بیش از 5/8 میلیون تراکنش روزانه، 16 میلیون تراکنش روزانه صورت‌حساب، گیت‌وی با دارابودن بالغ بر 700 سرویس و متد، ارسال بیش از 25 میلیون پیامک، صدور و ارسال 1 میلیون و ششصد هزار رمز پویا در روز و انتقال و بارگذاری 3 میلیارد رکورد داده در عملیات شبانه برای زیرساخت گزارش‌ها و هوش تجاری بانک، و مدیریت بر عملکرد و کارایی سامانه‌ها، سهم قابل‌ملاحظه‌ای در اکوسیستم فناوری اطلاعات بانک داشته و به‌عنوان بازوی اجرایی در کنار فناوری اطلاعات و سایر حوزه‌های کسب‌وکار بانک تجارت قرار دارد تا خدمات و تجربه‌های مطلوبی را به مشتریان این بانک ارائه دهد.

آدرس کوتاه شده: