سه شنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۲ ۱۸:۲۶ ۷۰۳
چچ
کالاهای زودفروش به سامانه «تی بی پلاس» بانک تجارت افزوده می‌شود

مدیرعامل تفتا خبر داد

کالاهای زودفروش به سامانه «تی بی پلاس» بانک تجارت افزوده می‌شود

کالاهای زودفروش(FMCG) به‌زودی به خدمات سامانه "تی‌بی پلاس" بانک تجارت اضافه خواهد شد.

محمد فرجود با بیان اینکه سامانه «تی بی پلاس» بانک تجارت از سوی شرکت کارت اعتباری ایران کیش توسعه یافته است، خبر از اضافه شدن محصولات زود فروش(FMCG) به چرخه این سامانه در آینده نزدیک داد.
وی گفت:ایران کیش پیش از این در حوزه اعتباری و پرداخت، محصولاتی معرفی کرده و برای تکمیل زنجیره اعتباری بانک تجارت درحوزه های B2B سامانه «تی بی پلاس» را در اختیار مشتریان و تولید کنندگان کالا و خدمات قرار داده است.
وی اظهار کرد: «تی بی پلاس» محصول جدید بانک تجارت در حوزه خدمات زنجیره فروش و مناسب اصنافی است که بین تولید کننده یا توزیع کننده و شبکه پذیرنده یا فروش می خواهند از بسترهای اعتباری استفاده کنند، این سامانه بسیار تسهیل گر است و باعث می شود خدمات اعتباری برای ذینفعان توسعه یابد.
وی درباره کالاها و حوزه های تحت پوشش سامانه «تی بی پلاس» اعلام کرد: بانک تجارت برنامه جدی روی این خدمت دارد. به زودی کالاهای مربوط به کالاهای زود فروش و تند گردش FMCG نیز به آن اضافه می شود. یکی از برنامه های اصلی بانک تجارت ورود به زنجیره های صنفی و صنعتی است و پیش از این در حوزه لوازم خانگی وارد و موجب رضایت ذینفعان شده است.
وی افزود: سامانه تی بی پلاس مناسب زنجیره های اصناف مختلف همچون صنف فروش تلفن همراه است و به زودی سایر اصناف نیز به این حوزه وارد می شوند.
سامانه تی بی پلاس کمک می کند تا از یک طرف قدرت خرید آن صنف یا نماینده فروش یا پذیرنده پرداخت، بیشتر و از طرف دیگر باعث سهولت کار برای مجموعه هایی که شبکه نمایندگی و شبکه فروش دارند بشود. چرا که تعاملات آن ها با این سامانه روی بستر دیجیتال قرار می گیرد وسنجش اعتبار نیز با ابزارهای جدید مدیریت می شود.
سامانه«تی بی پلاس» به عنوان یکی از محصولات برتر بانکی سال در نهمین نمایشگاه تراکنش معرفی شد.این سامانه با هدف تامین مالی مورد نیازکسب و کارها و حمایت ویژه از اصناف طراحی شده است.

منبع:
آدرس کوتاه شده: