شنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ۰۹:۴۲۸۲۹
چچ
رشد ۷۰ درصدی سود خالص چابک تجارت در سال مالی 1402

مجمع عمومی سال مالی 1402 شرکت چابک تجارت برگزار شد؛

رشد ۷۰ درصدی سود خالص چابک تجارت در سال مالی 1402

مجمع عمومی سالانه شرکت چابک تجارت آسیا با دستور جلسه بررسی گزارش عملکرد سال مالی منتهی به 30 آذر 1402 در محل هلدینگ تفتا برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی تفتا، مجمع عمومی سالانه شرکت چابک تجارت آسیا روز چهارشنبه 25 بهمن‌ماه به ریاست محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ تفتا و با حضور اعضای هیأت‌مدیره و اعضای مجمع، بازرس و حسابرس قانونی تشکیل شد و صورت‌های مالی منتهی به 30 آذر 1402 این شرکت به تصویب اعضای مجمع رسید.
در ابتدای این جلسه مدیرعامل چابک تجارت در گزارشی عملکرد شرکت در یک سال گذشته و همچنین برنامه‌های آتی را تشریح کرد.
بنابراین گزارش، سود خالص این شرکت نسبت به سال مالی 1401 با افزایشی 70 درصدی به 18 میلیارد تومان رسیده است. شرکت چابک تجارت همچنین در سال مالی مورد بررسی در شاخص مجموع دارایی‌ها، افزایشی 185 درصدی را در کارنامه خود ثبت کرده است.
محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ تفتا در این جلسه پس از استماع گزارش مالی شرکت چابک تجارت گفت: موضوع تجربه و سفر مشتری در دنیای امروز یکی از مهم‌ترین مسائلی است که شرکت‌های ارائه دهنده خدمات به آن توجه ویژه‌ای دارند؛ از جمله حساس‌ترین مراحل این تجربه هم بخشی است که در قالب مراکز تماس به ایجاد حس خوبی در کاربران خدمات منجر می‌شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه بر اساس گزارش‌های ارائه شده شرکت چابک تجارت توانسته عملکرد خوبی در ایجاد این تجربه در مشتریان بانک تجارت داشته باشد و از این بابت به همکارانمان در چابک دستمریزاد می‌گویم.
فرجود افزود: توجه به برند کارفرمایی، معرفی هرچه بهتر خدمات شرکت چابک تجارت و استفاده از فناوری و نوآوری می‌تواند به ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات شرکت کمک کند.

منبع:
آدرس کوتاه شده: