دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۸:۳۷ ۵۵۴
چچ
افزایش 80 درصدی درآمدهای تاتا

در مجمع عمومی سال مالی 1402 اعلام شد؛

افزایش 80 درصدی درآمدهای تاتا

مجمع عمومی سالانه شرکت توسعه تجارت الکترونیک تجارت ایرانیان(تاتا) با دستور جلسه بررسی گزارش عملکرد سال مالی منتهی به 30 آذر 1402 در محل هلدینگ تفتا برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی تفتا، مجمع عمومی سالانه شرکت تاتا روز دوشنبه 30 بهمن‌ماه به ریاست حسام مقصودلو عضو هیئت مدیره هلدینگ تفتا و با حضور اعضای هیأت‌مدیره و اعضای مجمع، بازرس و حسابرس قانونی تشکیل شد و صورت‌های مالی منتهی به 30 آذر 1402 این شرکت به تصویب اعضای مجمع رسید.
در ابتدای این جلسه ، مژده قزل‌ایاغ مدیرعامل شرکت در گزارشی عملکرد شرکت در یک سال گذشته و همچنین برنامه‌های آتی را تشریح کرد.
بنابر این گزارش، درآمد عملیاتی این شرکت در سال مالی منتهی به پایان آذر 1402 حدود 80 درصد نسبت به مدت مشابه قبل از آن افزایش پیدا کرده است.
حسام مقصودلو در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد قابل توجه شرکت تاتا گفت: تاتا در مسیر خوبی در حال حرکت است و امیدواریم در سال مالی پیش‌رو با موفقیت در برنامه‌های تدوین شده توسط مدیران شرکت، شاهد تحقق هر چه بیشتر اهداف تاتا باشیم.
وی افزود: توجه به ساختار و توسعه منابع انسانی در شرکت‌های فناوری از جمله اولویت‌هایی است که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشت خصوصا در شرایطی که جذب و نگهداشت نیروی انسانی متخصص به یکی از معضلات اکوسیستم ما تبدیل شده است.

منبع:
آدرس کوتاه شده: