یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ۱۹:۵۰ ۴۳۲
چچ
بانک تجارت، بانک پیشرو در حوزه سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر

در مجمع عمومی شرکت تکنو تجارت اعلام شد؛

بانک تجارت، بانک پیشرو در حوزه سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر

مجمع عمومی سالانه شرکت توسعه کسب‌وکارهای نوگرای تجارت(تکنو تجارت) با دستور جلسه بررسی گزارش عملکرد سال مالی منتهی به 30 آذر 1402 در محل هلدینگ تفتا برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی تفتا، مجمع عمومی سالانه شرکت تکنو تجارت روز یکشنبه 29 بهمن‌ماه به ریاست محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ تفتا، اعضای هیأت‌مدیره و اعضای مجمع، بازرس و حسابرس قانونی تشکیل شد و صورت‌های مالی منتهی به 30 آذر 1402 این شرکت به تصویب اعضای مجمع رسید.
در ابتدای این جلسه ، سیدمحمدحسین سجادی نیری مدیرعامل شرکت در گزارشی عملکرد شرکت در یک سال گذشته و همچنین برنامه‌های آتی را تشریح کرد.
بنابر این گزارش، درامد عملیاتی این شرکت در سال مالی منتهی به پایان آذر 1402 نسبت به سال مالی قبل از آن رشدی 906 درصدی را تجربه کرده است. دارایی‌های شرکت هم نزدیک به دو برابر شده است.
محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ تفتا در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد قابل توجه شرکت تکنو تجارت گفت: سال مالی سپری شده برای تکنو تجارت سالی پر فراز و نشیب و البته همراه با موفقیت بود. این شرکت باید دست به تغییرات بزرگی می‌زد و تصمیمات مهمی می‌گرفت که خوشبختانه در آن‌ها موفق بود.
وی افزود: بسیار امیدوارم در سال پیش رو با پشت سر گذاشتن شرایط سخت سال گذشته، شاهد جهش و پیشرفت در تکنو تجارت باشیم و این شرکت بتواند در حوزه سرمایه‌گذاری بیش از پیش موفق عمل کند.
فرجود افزود: واقعیت این است که بانک تجارت در حوزه سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر، بانک نمونه کشور است و از این بابت نسبت به شبکه بانکی پیشرو است. این در حالی است که به علل و دلائل گوناگون سرمایه‌گذاری در حوزه نوآوری و فناوری در کشور به شدت دچار رکود است.
مدیرعامل تفتا گفت: مدیران شرکت تکنو تجارت باید از رویکرد بانک تجارت کمال استفاده را ببرند و هر چه بیشتر در ارائه پیشنهادها و حوزه‌های سرمایه‌گذاری‌های نوآورانه فعال باشند.

منبع:
آدرس کوتاه شده: