شنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ۲۰:۵۰ ۳۴۳
چچ
افزایش 8.5 برابری درآمد عملیاتی شرکت تجارت شایان

در مجمع عمومی سال مالی 1402 اعلام شد؛

افزایش 8.5 برابری درآمد عملیاتی شرکت تجارت شایان

مجمع عمومی سالانه شرکت سامانه‌های کسب‌وکار فناوری تجارت شایان با دستور جلسه بررسی گزارش عملکرد سال مالی منتهی به 30 آذر 1402 در محل هلدینگ تفتا برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی تفتا، مجمع عمومی سالانه شرکت تجارت شایان روز شنبه 28 بهمن‌ماه به ریاست محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ تفتا و با حضور اعضای هیأت‌مدیره و اعضای مجمع، بازرس و حسابرس قانونی تشکیل شد و صورت‌های مالی منتهی به 30 آذر 1402 این شرکت به تصویب اعضای مجمع رسید.
در ابتدای این جلسه کسری دولت‌خواهی، مدیرعامل شرکت تجارت شایان در گزارشی عملکرد شرکت در یک سال گذشته و همچنین برنامه‌های آتی را تشریح کرد.
بنابر این گزارش، سود خالص این شرکت در سال مالی منتهی به پایان آذر سال 1402 افزایشی 107 درصدی را نسبت به سال مالی منتهی به پایان آذر 1401 تجربه کرده است. در همین حال جمع درآمد عملیاتی این شرکت نیز در مدت مورد مقایسه جهشی 8.5 برابری داشته است.
محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ تفتا در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد قابل توجه شرکت تجارت شایان گفت: سال آینده باید برای تجارت شایان سال جهش و پیشرفت باشد چرا که در ارائه خدمات این شرکت هنوز در ایران چندان رقابتی نیست و ما نباید فرصت ورود به موقع به این حوزه را برای بیشتر کردن فاصله با دیگران از دست بدهیم.
وی افزود: بانک تجارت به‌درستی و با درک صحیح از نیازهای اقتصاد کشور تصمیم گرفت به واسطه هلدینگ تفتا و شرکت تجارت شایان وارد حوزه SCF شود و همین تشخیص به‌هنگام فرصت‌های خوبی را در اختیار ما قرار داده است.

منبع:
آدرس کوتاه شده: