شنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ۱۹:۵۳ ۳۴۶
چچ
جهش 110 درصدی سود خالص سیمرغ تجارت

در مجمع عمومی سال مالی 1402 اعلام شد؛

جهش 110 درصدی سود خالص سیمرغ تجارت

مجمع عمومی سالانه شرکت سامانه‌هاب یکپارچه سیمرغ تجارت با دستور جلسه بررسی گزارش عملکرد سال مالی منتهی به 30 آذر 1402 در محل هلدینگ تفتا برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی تفتا، مجمع عمومی سالانه شرکت سیمرغ تجارت روز شنبه 28 بهمن‌ماه به ریاست امیرحسین داوودیان رئیس هیئت مدیره این شرکت و با حضور محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ تفتا،اعضای هیأت‌مدیره و اعضای مجمع، بازرس و حسابرس قانونی تشکیل شد و صورت‌های مالی منتهی به 30 آذر 1402 این شرکت به تصویب اعضای مجمع رسید.
در ابتدای این جلسه ، محمدمهدی اسمعیلی مدیرعامل شرکت در گزارشی عملکرد شرکت در یک سال گذشته و همچنین برنامه‌های آتی را تشریح کرد.
بنابر این گزارش، سود خالص این شرکت در سال مالی منتهی به پایان آذر سال 1402 با جهشی 110 درصدی به رقمی حدود 107 میلیارد ریال رسیده است. جمع دارایی‌های این شرکت نیز رشدی 158 دصدی داشته است.
محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ تفتا در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد قابل توجه شرکت سیمرغ تجارت گفت: عملکرد شرکت با دو سال قبل قابل مقایسه نیست و این پیشرفت چشمگیر بدون شک مرهون تلاش‌های تیم سیمرغ تجارت و حمایت‌های بانک تجارت است.
وی افزود: وضعیت خوب شرکت، سطح توقعات را از مدیران و همکاران سیمرغ به شدت بالا می‌برد و امیدواریم با ظرفیت‌سازی، نوآوری در روش‌ها و توسعه کسب‌وکار به این انتظارات پاشخ درخور داده شود.
وی افزود: شرکت سیمرغ نسبت به سایر شرکت‌های هلدینگ از آزادی عملی بیشتری برخوردار است و باید با استفاده از این امکان، پیشنهادهای نوآورانه و خوبی برای افزایش سهم در بازار ارائه کند.
مدیرعامل تفتا گفت: مقولاتی مانند مبارزه با پولشویی، مدیریت ریسک و امنیت و مبارزه از تقلب و تخلف در خدمات و محصولات سیمرغ تجارت از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که این خدمات بیشتر کانون اتفاقات و ریسک‌ها قرار دارند.

منبع:
آدرس کوتاه شده: