سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۵۹ ۳۶۴
چچ
مجموعه تفتا به یکی از بازیگران مطرح اکوسیستم تبدیل شده است

مجمع‌عمومی عادی سالیانه هلدینگ تفتا؛

مجموعه تفتا به یکی از بازیگران مطرح اکوسیستم تبدیل شده است

مجمع‌عمومی عادی سالانه هلدینگ تفتا منتهی به پایان آذرماه سال 1402 با حضور نمایندگان سهام‌داران برگزار شد و صورت‌های مالی این شرکت به تصویب رسید.\

به گزارش روابط‌عمومی تفتا، نمایندگان سهام‌داران هلدینگ تفتا روز دوشنبه 14 اسفندماه سال جاری با حضور در مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت ضمن استماع گزارش حسابرس قانونی و هیئت‌مدیره مربوط به سال مالی منتهی به 30 آذر 1402، اقدامات، دستاوردها و برنامه‌های هلدینگ تفتا را در این سال تأیید کردند.
محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ تفتا در این جلسه که با حضور اعضای هیئت‌مدیره این شرکت، مدیران عامل شرکت‌های تابعه هلدینگ و نمایندگان بانک تجارت برگزار شد، گفت: سال مالی گذشته برای مجموعه هلدینگ، سال بسیار پرکاری بود. خوشحالم که امروز می‌توانم با افتخار از دستاوردها و اقداماتی که با حمایت‌های بانک تجارت طی این مدت در شرکت‌های گروه و همکارانم در تفتا به نتیجه رسیده است، یاد کنم.
مدیرعامل تفتا ادامه داد: خوشبختانه در دو سال اخیر هلدینگ تفتا در ابعاد مختلف، رشد قابل توجهی را تجربه کرده است از جمله اینکه درآمدهای عملیاتی تلفیقی مجموعه هلدینگ حدود 5 برابر شده که نشان‌دهنده توسعه ابعاد شرکت‌ها و اندازه فعالیت‌های آن‌هاست. همچنین شرکت‌ها توانسته‌اند ساختار سرمایه و چارچوب سازمانی خود را به نحو مناسبی بازسازی کنند و نقش‌های جدی‌تری در تعامل با بانک تجارت بر عهده بگیرند.
وی افزود: در سال گذشته جایگاه هلدینگ تفتا هم در بانک تجارت و هم در صنعت بانکی و مالی کشور ارتقا یافت به‌نحوی‌که خوشبختانه امروز بانک تجارت با همراهی مجموعه شرکت‌های حوزه فناوری خود در بسیاری از حوزه‌های مرتبط با بانکداری دیجیتالی در کشور پیشرو و صاحب‌سبک است و در بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌های ملی، یکی از بانک‌هایی است که با چابکی و سرعت عمل اقدام کرده و پیشرو است. به‌عنوان نمونه می‌توانم به پیاده‌سازی ریال دیجیتال، سفته الکترونیکی، چک الکترونیکی، برات الکترونیکی، پرداخت با NFC و پرداخت وام ازدواج غیرحضوری اشاره کنم که در تمامی آن‌ها بانک تجارت یکی از سه بانک اول در پیاده‌سازی و ارائه این خدمات بوده که تمامی آن‌ها نیز در تعامل با شرکت‌های گروه تفتا توسعه یافتند.
مدیرعامل تفتا ادامه داد: در سال گذشته از لحاظ تنوع در معرفی محصولات و خدمات جدید، اقدامات تحولی، توسعه فناوری و فعالیت سرمایه‌گذاری، یکی از هلدینگ‌های فناوری موفق حوزه بانکی و مالی بوده‌ایم و توانسته‌ایم برند هلدینگ را به‌عنوان بازیگری جدی در اکوسیستم مطرح کنیم.
فرجود با اشاره به ارائه محصولات متنوع از سوی بانک تجارت به‌ویژه در حوزه زنجیره تأمین و خدمات که با مشارکت شرکت‌های هلدینگ تفتا طراحی و عملیاتی شده است، گفت: تلاش ما این بوده تا به کمک شرکت‌های گروه، استارتاپ‌ها و نیز سایر بازیگران اکوسیستم، زنجیره خدمات بانک تجارت را تکمیل کنیم و همچنین نقش مفیدی در برنامه‌های کلان اقتصادی کشور داشته باشیم.
مدیرعامل هلدینگ تفتا گفت: با اتکا به دستاوردهای امسال، برنامه‌های متنوعی برای سال آینده تدارک دیده‌ایم و به افق‌های گسترده‌تری فکر می‌کنیم؛ از جمله اولویت‌های ما در راهبری شرکت‌ها، اصلاح ساختارهای مالی شرکت‌های گروه، افزایش بازدهی دارایی‌ها، بازنگری راهبرد، تدقیق خطوط کسب‌وکار، جذب و نگهداشت نیروی انسانی متخصص در سال آینده است.
فرجود افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه‌های خطرپذیر و همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی، توسعه و تعمیق سرویس‌های اعتباری در زنجیره‌ها، تقویت بانکداری باز و پلتفرمی، تمرکز بر استفاده از هوش مصنوعی در خدمات بانک تجارت و همچنین پروژه مرکز نوآوری تژینو از جمله دیگر اهداف و برنامه‌های تفتا در سال آینده خواهد بود.
در انتهای این جلسه، اعضای مجمع ضمن تقدیر از دستاوردهای هلدینگ در سال گذشته، بر ادامه این روند مبتنی بر راهبردهای بانک تجارت و اهداف کلان توسعه اقتصاد دیجیتالی در کشور تأکید کردند.

منبع:
آدرس کوتاه شده: