شنبه, ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ۱۲:۰۸ ۱۷۸
چچ
شرایط برای نقش‌آفرینی‌های جدی‌تر ایران کیش در زیست‌بوم بانک تجارت فراهم است

مدیرعامل تفتا:

شرایط برای نقش‌آفرینی‌های جدی‌تر ایران کیش در زیست‌بوم بانک تجارت فراهم است

محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) در جلسه تکریم و معارفه اعضای قدیم و جدید هیئت‌مدیره شرکت ایران کیش گفت: حضور دو نفر از معاونان بانک تجارت در ترکیب هیئت‌مدیره ایران‌کیش تأییدی است بر جایگاه ویژه این شرکت در برنامه‌های بانک تجارت و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده شود.

مدیرعامل تفتا افزود: شرکت ایران کیش بزرگ‌ترین شرکت زیرمجموعه تفتا است و باتوجه‌به سابقه، توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد همواره یکی از شرکت‌های اثرگذار در صنعت پرداخت کشور بوده است.
وی ادامه داد: ایران کیش یکی از اجزای اصلی نقشه راه کسب‌وکار تفتا محسوب می‌شود و انتظار می‌رود با ورود به حوزه‌های نوین و ایجاد خطوط کسب‌وکار جدید به‌ویژه در حوزه فناوری‌های مالی، تکمیل‌کننده زنجیره ارزش خدمات بانک تجارت باشد.
فرجود با اشاره محصولات جدیدی که در چند ماه اخیر توسط ایران کیش عرضه شده است، گفت: مجموعه ایران کیش با حوزه کسب‌وکار به‌خصوص خرده‌فروشی، تعامل مناسب و حرفه‌ای برقرار کرده و محصولات مهمی مانند «کهربا» و «ریال دیجیتال» را روانه بازار کرده است؛ اما همچنان چه در حوزه پرداخت و چه در زمینه ارائه محصولات نوآورانه از این شرکت انتظارات بیشتری می‌رود.
به گفته فرجود «حضور همکاران بانک تجارت در ایران کیش منجر به هم‌زبانی و هم‌فکری خواهد شد».
مدیرعامل تفتا ضمن تقدیر از زحمات اعضای سابق هیئت‌مدیره این شرکت گفت: باعث خوشحالی است عزیزانی که تاکنون در این هیئت‌مدیره مسئولیت داشتند، همچنان در کنار خانواده تفتا هستند و در سایر شرکت‌های گروه از تخصص آن‌ها استفاده می‌کنیم و دوستان جدیدی هم در قالب اعضای هیئت‌مدیره ایران‌کیش به خانواده تفتا اضافه ‌شدند.
وی افزود: به نظر می‌رسد مجموعه‌ تفتا پس از چند سال، به بلوغ و پختگی لازم رسیده و می‌توان ادعا کرد جزو پیشروترین مجموعه‌ها در نوآوری و فناوری صنعت بانکی در کشور است.
فرجود در پایان اظهار امیدواری کرد «این مسیر همچنان ادامه پیدا کند و بتوانیم در اجرای برنامه‌های بزرگی که در مسیر تحول دیجیتالی بانک تجارت تدارک دیدیم، پرشتاب‌تر گام برداریم».
در این جلسه، آقایان امیرحسین داودیان، حامد پارسانیا و علی گودرزی به‌عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره ایران کیش معارفه و از زحمات آقایان سیامک جعفری، سید حسین قریشی و علی کشوری تقدیر شد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: