پنجشنبه, ۰۵ مهر ۱۴۰۳ ۱۲:۱۵ ۱۲۷
چچ
تفتا به‌خوبی توانسته پاسخگوی تمام نیازهای فناورانه در مسیر نقشه تحول دیجیتال بانک تجارت باشد

دکتر مرتضی ترک تبریزی گفت:

تفتا به‌خوبی توانسته پاسخگوی تمام نیازهای فناورانه در مسیر نقشه تحول دیجیتال بانک تجارت باشد

رئیس هیئت‌مدیره بانک تجارت در آستانه چهارم شهریورماه، روز کارمند با حضور در هلدینگ تفتا از تلاش‌ها و اقدامات مدیران و کارکنان این هلدینگ و شرکت‌های تابعه تمجید کرد.

دکتر مرتضی ترک تبریزی گفت: تفتا به‌خوبی توانسته پاسخگوی تمام نیازهای فناورانه در مسیر نقشه تحول دیجیتال بانک تجارت باشد و فراتر از انتظار عمل کرده است.
به گفته وی «تفتا پرقدرت در مسیر پیشرفت پروژه‌های تعریف شده بانک در حال حرکت است و همین استمرار و کیفیت در انجام پروژه‌ها، امیدواری‌ها و انتظارات را افزایش داده‌است».
رئیس هیئت‌مدیره بانک تجارت تأکید کرد «تلاش‌ها و پیگیری‌های دقیق و کارشناسانه مدیران و کارکنان هلدینگ تفتا در تمامی شرکت‌ها و لایه‌ها بیشترین سهم و نقش را در کسب این موفقیت‌ها داشته و دارد».
ترک تبریزی ادامه داد: بانک تجارت بر اساس سند تحول دیجیتال خود سعی دارد نیازهای بازیگران متنوع اقتصاد را در لایه‌های مختلف براورده کند و بخش زیادی از این مسئولیت بر عهده هلدینگ تفتا قرار داده شده است. شرکت‌های زیرمجموعه تفتا هم خوشبختانه با درک دقیقی که از نیازها، اولویت‌ها و روح حاکم بر سند تحول دارند، تلاش قابل تقدیری برای انجام نقش خود انجام می‌دهند.
با نگاهی به پروژه‌های انجام شده و تعریف شده می‌توان دید بانک تجارت و شرکت‌هایش در لایه کاربر نهایی، کسب وکارها، اولویتهای حاکمیتی و... منطبق بر درکی که از ضرورت‌ها دارد، حرکت می‌کند و خوشبختانه در این مسیر از توان کارشناسی شرکت‌های تفتا استفاده خوبی می‌شود.
ما در شرکت‌هایمان جمع ارزشمندی از کارشناسان و متخصصان حوزه اقتصاد و فناوری را در اختیار داریم که هر کدام سهم و نقشی در پیاده‌سازی برنامه‌های بانک دارند. در این مسیر هماهنگی ایجاد شده میان حوزه فناوری بانک و شرکت‌ها، نقطه قوت بزرگی است که اثربخشی، بهره‌وری و موفقیت‌ها را به شکل چشم‌گیری افزایش داده است تا جایی که بیراه نیست اگر این هماهنگی و هم‌افزایی را کلید طلایی جهش بانک تجارت در تحولات دیجیتال طی سال‌های اخیر بدانیم.

منبع:
آدرس کوتاه شده: